Haiwan Belaan Di Rumah...

  • 11:18
  • 4 comments

Lama sudah Abe tak menulis di QueReka ni, rindulah pulak nak meng'update' QueReka ni hari ni... Hehhehee... Belaan di rumah? Maksud Abe, haiwan belaan di rumah... Bukan belaan lain tau, hurmmmmmm... Jgn salah faham ye. Hantu dll Abe tak amik kira...

Di rumah Abe, Abe ada membela ikan. Kalu korang nak tahu, dekat umah Abe, ada 4 buah Akuarium yang berisi ikan belaan Abe. Tu hobi Abe tau, rasa tenang bila dapat tengok ikan belaan berenang dalam akuarium tu, sungguhhhh....

Selain ikan, ramai jugak yang bela haiwan lain. Antaranya ialah kucing... Banyak lagi lah, hamster ada, biawak ada, ular ada, kura2 ada... Mcm2 lagi lah.... Terpulang pada induvidu, bergantung pada tahap kerajinannya, hehehehe

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

{ duniafana } at: 23 August 2012 at 11:09 said...

huiyoo...byk binatang ada ek...pas ni nak bela apa plak?

{ www.QueAchmad.com } at: 23 August 2012 at 11:13 said...

Abe cuma bela ikan je, hehehhehehe... tq sb sudi singgah d sini... kalu de masa, singgahlah di www.queachmad.com pulak deh :)

{ cik neto } at: 23 August 2012 at 13:47 said...

hiasan kt aquarium tu cantik.. simple n kemas :)

{ Elih Japahar } at: 23 August 2012 at 20:07 said...

Nak jaga binatang tp asik kerja luar, takut binatang kbuluran kat rumah haha..salam

Post a Comment

Post Terbaik QueReka Minggu Ini

Search Blog QueReka

 

Copyright © 2010 Que Achmad meReka, All Rights Reserved. Design by DZignine