Bangku Ber'TENGEK'?

  • 18:23
  • 1 comments

Hehehehehehe, nakal gile tajuk entri ni... Hehhehehe...

Abe bukan ape, sesaje je letak tajuk segini SEBAB...... grrrrrr, Abe memang panggil bangku segini dengan nama 'BANGKU TENGGEK'...hehehehhe. Betul, korang tak caya ek? Laaaaaa, Abe cakap mende betul laaaaaaa, tarak tipu punye...

Dekat rumah Abe ni, baru ada SATU je Bangku Tenggek ni... Sebabnya? Sebabnya ialah..... Rumah ni jarang ada tetamu... Erti kata lain, tarak ade olang nak mai JenJalan lumah Abe ni... Yelah, siapalah KITE ni... Hurmmmmmm

Mood: Ngade ngade.... :)

Published with Blogger-droid v2.0.9
Read more »

KISAH 3 PILOT, Jangan KETAWA Sudaaaaa...

  • 15:37
  • 0 comments

Kisah 3 Pilot yang ditangkap oleh suku kaum Kanibal, ketiga-3 pilot yg takut trsebut mmohon agar x dibunuh. Maka ketua suku kaum itu pn berkata, ‘Klau kowg sume nk hidup, kowang kena msuk hutan & bawa 10 buah yg sama jenisnya. Tapi kowg hanya ada masa 3 jam saja!’

Sblm 3 jam, pilot yg 1 pun akhirnya dtgbawa 10 epal. Ketua Suku : "Ok, kamu dh bawa 10 bjepal. Skrg msukkan semua epal tu kedlm lubang dubur kamu satu persatu. Klau kamu mrintih atau brsuara, kamu akan saya potong2!" Dgn penuh prjuangan & ketahanan akhirnya epal prtama dpt di msukkan.Tp utk epal yg ke 2 dia xdpt mnahan sakit & terus mnjerit. Dgn kejam ketua suku td terus memenggal kepala sipilot. Maka naiklah pilot td ke alam kematian.

Pilot ke-2 plak dtg bawa 10 bj anggur. Dan ketua suku td terus bg arahan yg sama. 1 anggur msuk, 2 anggur, 3anggur, tp pada saat dia nk masukkan anggur yg ke 10, ketua suku td tiba2 memotong kepala pilot ke-2. Naik la pilot ke-2 td ke alam kematian & brjmpa dgn pilot-1 td.

Pilot2 : Wah, kau pn mati jgk?
Pilot1 : Ye la, aku bwk epal. Xtahan sakit! Sial tul ketua suku tu, syaratnya susah sgt! Hbs kau bwk buah apa?
Pilot2 : Anggur
Pilot1 : Anggur?? Tu kan senang! Kck je, xsakit pon!
Pilot2 : Mmg betul. Sume anggur aku hmpir masuk ke dlm lubang dh..Tapi tiba2 aku ketawa & hbs sume anggur yg aku msuk td keluar blik…..
Pilot1 : Bodoh kau! Knpe ketawa?
Pilot2 : Habis, ms aku nk msukkan anggur yg ke 10, aku nmpk pilot ke-3 bawa durian...giler ko..durian!!! Нaнahahahahahahaha

Published with Blogger-droid v2.0.9
Read more »

Bangku Hiasan Halaman

  • 13:46
  • 2 comments

Hiasan Halaman kena ada. Kalau tak de pun takpe, xsalah pun. Tapi klau ada lagi cantik.madalah naik seri sikit halaman rumah kita. Kalaulah Abe ada rumah sendiri, bangku cam gini Abe akan beli, insyaAllah.

Published with Blogger-droid v2.0.9
Read more »

Post Terbaik QueReka Minggu Ini

Search Blog QueReka

 

Copyright © 2010 Que Achmad meReka, All Rights Reserved. Design by DZignine