KISAH 3 PILOT, Jangan KETAWA Sudaaaaa...

  • 15:37
  • 0 comments

Kisah 3 Pilot yang ditangkap oleh suku kaum Kanibal, ketiga-3 pilot yg takut trsebut mmohon agar x dibunuh. Maka ketua suku kaum itu pn berkata, ‘Klau kowg sume nk hidup, kowang kena msuk hutan & bawa 10 buah yg sama jenisnya. Tapi kowg hanya ada masa 3 jam saja!’

Sblm 3 jam, pilot yg 1 pun akhirnya dtgbawa 10 epal. Ketua Suku : "Ok, kamu dh bawa 10 bjepal. Skrg msukkan semua epal tu kedlm lubang dubur kamu satu persatu. Klau kamu mrintih atau brsuara, kamu akan saya potong2!" Dgn penuh prjuangan & ketahanan akhirnya epal prtama dpt di msukkan.Tp utk epal yg ke 2 dia xdpt mnahan sakit & terus mnjerit. Dgn kejam ketua suku td terus memenggal kepala sipilot. Maka naiklah pilot td ke alam kematian.

Pilot ke-2 plak dtg bawa 10 bj anggur. Dan ketua suku td terus bg arahan yg sama. 1 anggur msuk, 2 anggur, 3anggur, tp pada saat dia nk masukkan anggur yg ke 10, ketua suku td tiba2 memotong kepala pilot ke-2. Naik la pilot ke-2 td ke alam kematian & brjmpa dgn pilot-1 td.

Pilot2 : Wah, kau pn mati jgk?
Pilot1 : Ye la, aku bwk epal. Xtahan sakit! Sial tul ketua suku tu, syaratnya susah sgt! Hbs kau bwk buah apa?
Pilot2 : Anggur
Pilot1 : Anggur?? Tu kan senang! Kck je, xsakit pon!
Pilot2 : Mmg betul. Sume anggur aku hmpir masuk ke dlm lubang dh..Tapi tiba2 aku ketawa & hbs sume anggur yg aku msuk td keluar blik…..
Pilot1 : Bodoh kau! Knpe ketawa?
Pilot2 : Habis, ms aku nk msukkan anggur yg ke 10, aku nmpk pilot ke-3 bawa durian...giler ko..durian!!! Нaнahahahahahahaha

Published with Blogger-droid v2.0.9

0 comments:

Post a Comment

Post Terbaik QueReka Minggu Ini

hit counter

Search Blog QueReka

 

Copyright © 2010 Que Achmad meReka, All Rights Reserved. Design by DZignine