Dekorasi Hiasan Atas SINKI

  • 23:25
  • 0 comments

Pada Abe, seni dekorasi ini tidak hanya terbatas pada ruangan2 utama rumah saja. Atas sinki, bawah sinki, beranda rumah, tepi peti, pada peti sejuk, pendek kata kat mana2lah... Seni pada Abe takterbatas oleh apapun. Pokok pangkal, kreativiti itu perlu. & yang paling UTAMA selain kreativiti, kehendak dan usaha keArah merealisasikan Kreativiti yang difikirkan...
*Abe bukan apa, bila dah tersusun kemas ni, hati Abe tenang...  SENI ITU INDAH!!
Published with Blogger-droid v2.0.9
Read more »

Bila Katil BERADUKU Di NODAI...

  • 02:24
  • 3 comments

Bila katil perangku TERNODA bukan olehku, hampehku rasa. Diarakiannya kurasakan begini disebabkan oleh ketidakpuasan hatiku terhadap seKelamin PONTIANAK takreti bahase pujangga yang menghampehkan diri menodai kesucian kamar beraduku tanpa rasa kebersalahan dihatiku.... Hurmmmm

Panjang bebenor sumpah seranah kat atas ni dalam versi Klasik dengan satu nafas. Geram punya pasai sampai nak tido pun xlelap-lelap. Tetiba je jadi tak puas hati bila tengok katil sendiri jadi medan juang orang lain. Orang yang xkenal hujung pangkal oulak tu, hantu betolllllll... Esok akan mulakan operasi menyamak katil. ReMakeOver... Buang sial PONTIANAK yang bertenggek semalam...

Kalu korang nak tahu oasai apa Abe Grrrrrrrrram sangat ni, korang teruslah ke http://www.queachmad.com/2012/10/tetamu-tak-di-undang-hinggap-umpama.html. Segalanya akan terjawab nanti kat sana...

Published with Blogger-droid v2.0.9
Read more »

Bantal Hiasan SOFA

  • 20:32
  • 0 comments

Kalau zaman2 dedulu, kalu namanya Sofa, mesti harganya MAHAL. Berbeza pada zaman sekarang ni, dengan adanya sikit duit, dalam lenih kurang RM5ratus je dah boleh beli satu set Sofa. Satu set tuuuuuu, bukan seketul sketul. Kalu korang nak tahu, dekat umah Abe di kampung, walaupun pada zaman skarang ni, kami masih lagi gunakan kerusi set yang lama. Kerusi set kayu dengan kusyen yang bentuknya empat segi. Kalau set kerusi lama tu, xde aksesori tampahan yang datang skali ngan kerusi tu. Maksud Abe, aksesori seperti bantal.

Kalau korang biasalah tengok, majoriti sekarang ni bila kita beli set Sofa, ia akan datang skali dengan aksesori iaitu bantal. Macam dalam gambar kat atas ni, salah satu contohlah. Gambar atas ni Abe snap di umah Qie. Cantik kan?

Published with Blogger-droid v2.0.9
Read more »

Post Terbaik QueReka Minggu Ini

Search Blog QueReka

 

Copyright © 2010 Que Achmad meReka, All Rights Reserved. Design by DZignine