Bantal Hiasan SOFA

  • 20:32
  • 0 comments

Kalau zaman2 dedulu, kalu namanya Sofa, mesti harganya MAHAL. Berbeza pada zaman sekarang ni, dengan adanya sikit duit, dalam lenih kurang RM5ratus je dah boleh beli satu set Sofa. Satu set tuuuuuu, bukan seketul sketul. Kalu korang nak tahu, dekat umah Abe di kampung, walaupun pada zaman skarang ni, kami masih lagi gunakan kerusi set yang lama. Kerusi set kayu dengan kusyen yang bentuknya empat segi. Kalau set kerusi lama tu, xde aksesori tampahan yang datang skali ngan kerusi tu. Maksud Abe, aksesori seperti bantal.

Kalau korang biasalah tengok, majoriti sekarang ni bila kita beli set Sofa, ia akan datang skali dengan aksesori iaitu bantal. Macam dalam gambar kat atas ni, salah satu contohlah. Gambar atas ni Abe snap di umah Qie. Cantik kan?

Published with Blogger-droid v2.0.9

0 comments:

Post a Comment

Post Terbaik QueReka Minggu Ini

Search Blog QueReka

 

Copyright © 2010 Que Achmad meReka, All Rights Reserved. Design by DZignine