Kreativiti Hasilkan SENI

  • 18:00
  • 3 comments

Marmar pecah (mosaic).. Kalu bagi pada Abe, kompem Abe akan tanya apakejahnya nak buat ngn mende2 ni... Sungguh, Abe tak tipu, Abe cakap betul...

TAPI........... Kat sini selepas Abe tengok kreativiti ni, persepsi Abe terhadap 'Marmar Pecah' dah berubah... Totally BERUBAH... Memang kreatif, sungguh sungguh sungguhhhhhhhhh kreatif... Korang setuju tak dengan Abe?

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 comments:

{ Wawa } at: 22 September 2012 at 20:55 said...

tu belum tgk lg marmar yg duk tampal kat dinding2 n syiling...lg mabeles...heee...:)

{ Iam Yanty } at: 24 September 2012 at 23:42 said...

xnmpk mn lntai..mn mj skli pndg

{ tiga minit } at: 3 October 2012 at 15:14 said...

menarik...letih tukang buat ni...silap buat x jadi plak

Post a Comment

Post Terbaik QueReka Minggu Ini

Search Blog QueReka

 

Copyright © 2010 Que Achmad meReka, All Rights Reserved. Design by DZignine