Bila Katil BERADUKU Di NODAI...

  • 02:24
  • 3 comments

Bila katil perangku TERNODA bukan olehku, hampehku rasa. Diarakiannya kurasakan begini disebabkan oleh ketidakpuasan hatiku terhadap seKelamin PONTIANAK takreti bahase pujangga yang menghampehkan diri menodai kesucian kamar beraduku tanpa rasa kebersalahan dihatiku.... Hurmmmm

Panjang bebenor sumpah seranah kat atas ni dalam versi Klasik dengan satu nafas. Geram punya pasai sampai nak tido pun xlelap-lelap. Tetiba je jadi tak puas hati bila tengok katil sendiri jadi medan juang orang lain. Orang yang xkenal hujung pangkal oulak tu, hantu betolllllll... Esok akan mulakan operasi menyamak katil. ReMakeOver... Buang sial PONTIANAK yang bertenggek semalam...

Kalu korang nak tahu oasai apa Abe Grrrrrrrrram sangat ni, korang teruslah ke http://www.queachmad.com/2012/10/tetamu-tak-di-undang-hinggap-umpama.html. Segalanya akan terjawab nanti kat sana...

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 comments:

{ Khalilah MNor } at: 8 October 2012 at 02:43 said...

Biar betul sbb pontianak kena, kena samak? Hehe

{ www.QueAchmad.com } at: 8 October 2012 at 02:45 said...

Hehhehe, PONTIANAK kepala hitam...nak tahu apakah jenis pontianak tu, gi je kat entri ni
http://www.queachmad.com/2012/10/tetamu-tak-di-undang-hinggap-umpama.html

{ Dira Nadira } at: 6 December 2012 at 20:58 said...

memang kurang asam betul,manusia macam tu..

Post a Comment

Post Terbaik QueReka Minggu Ini

Search Blog QueReka

 

Copyright © 2010 Que Achmad meReka, All Rights Reserved. Design by DZignine