Bangku Rehat...


Salam.

Awal-awal petang segini, syok la jugak kalu dapat pekena Air Kelapa Muda... Pergh, mantap... (mood: istigfar sambil telan air liur). Entri Abe kali ni takde kena mengena langsung dengan Air Kelapa Muda tau, hhhehhe... Apa yang Abe nak kongsi kat sini cuma tentang Kerusi/Bangku Rehat je...

Macam umah Abe skarang ni (appartment), takde tempatlah untuk Abe nak beli dan tempatkan kerusi/bangku rehat ni... Yer lah, laman pun takde kan... Kan... Kan... Kan... Tapi pada rumah yang punyai laman, maksud Abe 'space' (tak luas pun takpe), salah satu aksesori yang kemestiannya patut ada ialah Kerusi/Bangku Rehat ini... Tujuannya mudah je, untuk jadikan tempat santai minum-minum kopi waktu petang... Sekaligus ia akan bertindak umpama tempat tenangkan fikiran... Setuju tak dengan Abe...

Gambar kat atas ni Abe 'snap' tadi masa 'bekpes'. Ni salah satu contoh kerusi/bangku rehat yang Menarik... Sesuai bebenor nak wat tempat lepak minum kopi.... Hheehehehh

Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment

Post Terbaik QueReka Minggu Ini

Search Blog QueReka

 

Copyright © 2010 Que Achmad meReka, All Rights Reserved. Design by DZignine