Lampu Chandelier Dari Kadbod...


Salam.
Tengah google-google Abe tertengok pulak sejenis Lampu ni, comey... Tapi Abe duk di Appartment, tak sesuai nak guna lampu segini. Lagipun Abe tak minat pun... nanti kalau duk di rumah sendiri, mungkin Abe akan minat jugak kot kalau Mem Besaq minat, hehehhehe...
 
Lampu Chandelier yang diberi nama KARTONKLUNKER ini bukan sahaja dibuat dari bahan yang rasanya tidak pernah dibuat orang lagi iaitu kadbod, tetapi juga untuk memasangnya tidak diperlukan gam, skru dan seumpamanya.

Sangat ringan, maka ringanlah beban membayar kos penghantaran. Dibungkus dalam kotak, dibuka dan pasang sendiri untuk dijadikan sebagai lampu Chandelier.
Lampu chandelier kadbod ini direkabentuk oleh Rainer & Tobiad Kyburz dan dikeluarkan dari Basel, Switzerland. Nak maklumat lebih, korang kena Google sendiri. takpun gi je kat Youtube, taip nama KARTONKLUNKER, macam-macam jenis boleh tengok...

1 comments:

{ Iam Yanty } at: 10 September 2012 at 16:49 said...

Nice! cepat beli rumah sendiri kan nk kawin , mesti umah sgt cantik!

Post a Comment

Post Terbaik QueReka Minggu Ini

Search Blog QueReka

 

Copyright © 2010 Que Achmad meReka, All Rights Reserved. Design by DZignine